Over mij

Hoi ik ben Angelique, Virtual Assistant (VA) met een specialisatie in Customer Service (klantenreis en klantenservice) en eigenaresse van Kantoor Hippie.

Ik help succesvolle (en soms een tikkeltje) drukke ondernemers bij het creëren van een fijne klantervaring. Ik stel mij graag iets beter aan je voor……

Naast dat ik gek ben op mijn werk, ben ik mama van twee heerlijke pubers Jeroen en Anna. En getrouwd met de liefde van mijn leven Martijn.

Ik zou mijzelf daarnaast echt omschrijven als een ”dromen najager”.

Angelique, Virtual Assistant (VA) met een specialisatie in Customer Service (klantenreis en klantenservice) en eigenaresse van Kantoor Hippie

De liefde voor het VA-vak zat er al vroeg in

Als ik terugkijk naar mijn jeugd dan stroomde het VA-schap al van jongs af aan door mijn aderen.

Ik kan me heel goed herinneren dat ik na school niet met de Barbies ging spelen maar dat ik samen met mijn schoolvriendinnetje ”kantoortje” speelde. Met oude papieren van een verzekeringskantoor (gekregen van de buurvrouw) gingen we druk in de weer. Ik zie het nog zo voor me: druk bellen, formulieren invullen, enveloppen dicht likken en versturen. We waren er maar druk mee haha.

Logischerwijs ging ik dan ook op mijn 24e bij Defensie werken als personeelsadviseur. Dat heb ik met ontzettend veel plezier 12,5 jaar gedaan en toen kwam onze grote droom om de hoek.

La dolce vita - Piazza pinokkio

La dolce vita

Ik zie het nog levendig voor me daar sta ik dan met mijn gezicht in de zon te genieten van het Toscaanse heuvellandschap. Samen met man en kids ben ik geëmigreerd naar het prachtige authentieke plaatsje San Vincenzo a Torri. We runnen samen een prachtig vakantiehuis. Ik geniet elke dag volop van het in dienst staan van onze gasten. Mijn dag is geslaagd als alle vakantiegangers rondwandelen met blije gezichten en zich thuisvoelen. Het is een droom die uitkomt voor ons hele gezin.

Tot in 2019 mijn wereld op z’n kop staat. Er wordt borstkanker bij mij geconstateerd. En vanaf dat moment komen we als gezin in een emotionele rollercoaster terecht met veel ziekenhuis bezoeken. Ik kreeg een amputatie, reconstructie en half-jaar chemo. Na een zwaar jaar besluiten we in 2020 tijdens de corona crisis terug te verhuizen naar Nederland. Een nieuw begin.

Van Gastvrouw naar Klantcontact-expert

Teruggekomen in Nederland was ik behoorlijk zoekende naar mijn volgende stappen. Uit deze zoektocht is uiteindelijk mijn bedrijf Kantoor Hippie ontstaan waarmee ik succesvolle ondernemers ondersteun bij het bieden van een geweldige, warme en fijne ervaring voor hun klanten én ook potentiële klanten.

Het mooie is dat ik in dit bedrijf mijn 10 jaar ervaring als gastvrouw meegenomen heb. Toen wij in 2011 verhuisde naar Italië wisten we in minder dan 6 maanden tijd het concept van ons vakantiehuis Piazza Pinokkio uit de grond te stampen. Het werd in korte tijd dé plek waar je als gezin naar toe wilde. We waren enorm trots op dat onze gasten Piazza Pinokkio ”Dè meest vriendelijke vakantielocatie van Toscane” noemde.

Tijdens deze jaren onder de Italiaanse zon was mijn focus volledig bij onze klanten. Ik was constant bezig met het optimaliseren van de klantreis en klantbeleving. Daarbij beheerde ik alle online kanalen (social media en e-mailmarketing) en was ik verantwoordelijk voor de boekhouding.

Deze brede ervaring neem ik nu mee in mijn bedrijf Kantoor Hippie. Waarin ik ondernemers help bij het aangaan en onderhouden van waardevol, verbindend en duurzaam klantcontact. Want ik gun dat iedere ondernemer. Blije klanten zijn wat mij betreft de drijvende kracht van ieder succesvol bedrijf.

Een Chief Happy Customer nodig?

Blije klant = Blije ondernemer = Blije JIJ!

Ik geloof heilig in de gedachte een blije klant is een blije ondernemer dus een blije jij! En ik wil je daar graag bij helpen.

t
Wordt je overstelpt met vragen van je klanten en kun je het allemaal niet meer bijbenen?
t
Heb al wel een CRM staan maar heb je geen idee of je die in de volle potentie gebruikt?
t
Borrelen er allemaal leuke ideeën om je de Customer Journey te verbeteren maar komt je tijd te kort?

Misschien is het dan tijd dat ik jou Chief Happy Customer wordt?

Het is een gesprek van 20 – 30 min.
Voorafgaand aan het gesprek krijg je nog drietal vragen zodat je we tijdens de afspraak direct in jouw Customer Journey kunnen duiken!

Wist je dat

  • ik al van jongs af aan gek ben op dansen! Klassiek, Modern en Jazz. Ik heb zelfs nog een paar jaar tapdans gedaan – fantastisch was dat!
  • ik eigenlijk ook verpleegkundige én HR-manager ben geweest.
  • ik fotograferen met mijn telefoon leuker vind dan met zo’n grote ingewikkelde camera. Vooral spelen met licht en kleur, scherpte en diepte dagen mij uit.
  • ik een opbergbakjes en -doosjes fetisj heb. Laat mij niet los in de HEMA of de IKEA want ik kom niet zonder een doosje of bakje de deur uit. Is ook een beetje gekomen door de filosofie van Marie Kondo. Die alles opvouwt of rechtop in bakjes zet.
  • ik naast mijn gezin nog een andere liefde heb en zij heet Gemma – onze Bernersennen hond. Er gaat geen dag voorbij of we lopen samen een uur door het bos!
  • ik echt niet zonder een schriftje op mijn kantoor kan om mijn To Do’s in op te schrijven.