Zie jij je klant?

Geschreven door Angelique

2 juni 2022

Klantenservice en klantcontact krijgen een steeds belangrijkere rol in de marketing. Want sinds we in Coronatijd afhankelijk waren van de de digitale levenswereld. Hebben we nu weer behoefte aan contact maken en connecten met elkaar in levende lijven.
De business-events en selfcare retreats vliegen me momenteel om de oren.

Hoe kun je nou nog opvallen?

Lorem ipsum dolor sit amet. Rem voluptatibus saepe aut rerum quod aut voluptas sunt eum nisi non vitae nihil. Eos incidunt laborum qui neque provident et numquam tenetur qui quisquam accusantium. Et quia atque qui voluptates exercitationem ratione recusandae sed dolore molestias. Qui impedit deleniti eum nulla ipsum aut voluptatem accusantium non excepturi maxime quo voluptatibus doloribus. 

jsfgjkfgdsjkdsfgkj

Est libero nobis est corporis omnis ea obcaecati commodi et maxime nesciunt et sint neque. Et laudantium vero ad officia laboriosam ut alias quibusdam qui rerum assumenda non voluptates totam. Blanditiis magnam ut ipsum maxime hic optio iusto. Aut obcaecati aspernatur ab illum dignissimos et rerum incidunt!

Ook leuk om te lezen…

Het afscheid was pittig!

Het afscheid was pittig!

Afscheid nemen bestaat niet - zingt Marco Borsato - je gaat wel weg maar verlaat mij niet.Ik heb op 9 november 2021...

Hoe komt je aan de naam?

Hoe komt je aan de naam?

De laatste tijd krijg ik steeds vaker de vraag; “Hoe kom je nou op Kantoor Hippie?” en ik moet je zeggen dat is...

0 reacties

Een reactie versturen

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Deze site gebruikt Akismet om spam te verminderen. Bekijk hoe je reactie-gegevens worden verwerkt.