Samenwerken
In het woordenboek staat; “Bijdragen aan een gezamenlijk resultaat door een optimale afstemming tussen de eigen kwaliteiten en belangen én die van de ander”
Een samenwerking is voor mij waardevol als we Respect & Begrip voor elkaar hebben door met elkaar in verbinding te blijven.
Ik ben graag zo transparant mogelijk (geen verrassingen achteraf)
En last bust nog least probeer ik de verwachtingen zo goed mogelijk te managen
Op deze pagina vind je alle informatie over mij en mijn werkwijze.
Bewaar deze pagina ergens waar je hem snel kan vinden zodat je mij makkelijk weet te bereiken.
Bereikbaarheid
Ik ben bereikbaar per mail, telefoon en whatsapp.
Mijn zakelijke nummer: 06-41302763
Mijn mailadres angelique@kantoorhippie.nl
Direct met mij bellen
Direct naar mijn whatsapp business
Werkweek
Ik werk op maandag – dinsdag & donderdag – vrijdag. Op woensdag ben ik aan het werken AAN mijn business.
Voor noodgevallen ben ik die dag wel bereikbaar maar ik plan geen klantwerk in. Heb je toch op kort termijn met mij overleggen dan kun je altijd 30 min in mijn agenda plannen.
Plan hier 30 min
Stappen in de samenwerking
Stap 1: Kickoff en opstarten
Deze fase kost over het algemeen veel tijd en geduld door het opstarten en orienteren in je business.
Stap 2: Optimaliseren
In deze fase wordt het langzaam aan duidelijk hoeveel uren is gemiddeld voor jou aan het werk ben en ga ik me focussen op optimaliseren.
Stap 3: Afronden
Het kan zijn dat de opdracht van te voren een einddatum heeft of dat een van ons na een bepaalde periode besluit de samenwerking te beeindingen. Dan zorg ik dat ik alles zo achterlaat dat of jij zelf of een andere VA ermee verder kan.
Bij iedere samenwerking vind ik het fijn om na 2-3 maanden een evaluatie in te plannen. Waarin dan van beide kanten de gelegenheid is om aan te geven hoe het gaat en wat er in de komende maanden van elkaar verwacht wordt.
Urenverantwoording en Facturen
Ik bied verschillende diensten aan. Hieronder vind je dienst met de wijze waarop de uren verantwoord worden en de wijze van facturelen en betalen.
Product | Uren | Verantwoording | Betaaltemijn | Betaalwijze |
Overeenkomst van Opdracht (OVO) | Vast | Overzicht in PDF | 7 dagen | incasso/abonnement |
Strippenkaart van 10/15/20 uur |
Variabel | Strippenkaart app | vooraf | direct via shop |
Pakket(ten) Start-Up Check-Up |
Vast | geen verantwoording | vooraf | direct via shop |
Juridische Documenten
Ik hou zelf niet van zoeken dus ik heb hier de meest actuele versie van mijn Algemene Voorwaarden, Cookieverklaring en Privacyverklaring “onder de knop”.
Mocht je vragen hebben stel ze gerust!